22 lutego, 2025

CLUG.pl

Co lubią i czego szukają użytkownicy sieci?

Jakie są możliwości promowania strony w internecie? Wywiad z Joanną Galant

5 min read
Wywiad z pozycjonerką SEO z Lublina Joanną Galant

Promowanie firmy w sieci to współcześnie jeden z najważniejszych aspektów, wpływających na jej sukces. Jak jednak robić to efektywnie? O sposobach na skuteczną reklamę w Internecie rozmawiamy z Joanną Galant – specjalistką od pozycjonowania stron www.

Proszę na wstępie powiedzieć, kto najwięcej zyskuje na dobrze wypromowanych stronach?

To trudne pytanie, gdyż udzielenie na nie jednoznacznej odpowiedzi w zasadzie nie jest możliwe. W ramach swojego doświadczenia zawodowego pomagałam już zarówno przedsiębiorcom z wieloletnim stażem, jak i tym, którzy dopiero rozpoczynali swoją ścieżkę w danej branży. Zarówno jedni, jak i drudzy, w trakcie poszukiwań profesjonalnego wsparcia, trafiali na moją stronę Studio Ads Joanna Galant, znajdując tam kompleksową ofertę pomocy w tworzeniu efektywnych strategii reklamowych w sieci. A te potrzebne są zarówno początkującym biznesom, jak i tym, którzy zbudowali już silną pozycję na rynku.

Skupmy się więc na mniejszych firmach, działających na rynkach lokalnych. Jak w praktyce wygląda promowanie ich stron w Internecie?

W przypadku firm, nastawionych na lokalny rynek, proponuję tzw. pozycjonowanie lokalne. Dzięki temu zwiększa się widoczność strony w regionie, co z kolei pozwala przyciągnąć do niej klientów z najbliższego otoczenia, poszukujących konkretnych towarów lub usług. O zaletach takiego rozwiązania można przeczytać więcej na stronie https://www.joannagalant.pl/pozycjonowanie/, gdzie wymieniłam te zdecydowanie najważniejsze. Będzie to przede wszystkim większy ruch na witrynie, co wpływa na wzrost wskaźnika sprzedaży. Nie bez znaczenia pozostaje tutaj również budowanie świadomości marki w oczach potencjalnych klientów. Dzięki temu, że zobaczą oni reklamę danej firmy, będą wiedzieli, dokąd udać się, gdy będą potrzebować określonego produktu czy usługi.

Promowanie stron w Google Ads przez Joannę Galant

Brzmi to bardzo ciekawie. Proszę więc przybliżyć nieco działania, które podejmowane są przez Panią w ramach tzw. pozycjonowania lokalnego.

Takie działania to kompleksowe wsparcie dla lokalnych przedsiębiorców. Mówię tutaj nie tylko o promowaniu firmy w wynikach wyszukiwania Google, ale również o:

  • pozyskiwaniu wartościowych linków do stron moich klientów,
  • trosce o to, by były one obecne w popularnych katalogach firm,
  • prowadzeniu działań content marketingowych, sprowadzających się m.in. do umieszczania w sieci artykułów sponsorowanych,
  • dodawaniu wartościowych treści na blogi firmowe.

W ramach współpracy prowadzę również kampanię Google Ads, charakteryzujące się bardzo dużą efektywnością w zakresie docierania do konkretnych grup docelowych. To z kolei znacznie zwiększa sprzedaż, dzięki temu, że oferta trafia tam, gdzie rzeczywiście istnieje zapotrzebowanie na produkty i usługi z danej kategorii.

A czym są kampanie Google Ads, o których Pani właśnie wspomniała?

Kampanie Google Ads to kolejny, niezwykle skuteczny sposób na promowanie strony w Internecie. Takie działanie niesie ze sobą wiele korzyści. Ja wspomnę tylko o tych najważniejszych, czyli o szybkiej widoczności reklam w sieci i pełnej kontroli nad miejscem i czasem ich wyświetlania. Po więcej informacji w tym zakresie odsyłam do strony https://www.joannagalant.pl/google-ads/, skąd można pozyskać wiele ciekawych informacji  o Google Ads. Profesjonalna współpraca obejmuje tutaj m.in.:

  • opracowanie treści reklam i grafik reklamowych,
  • sprawowanie kontroli nad budżetem przedsięwzięcia,
  • raportowanie efektów działań.

Muszę podkreślić również, że kampanie Google Ads opierają się na tzw. słowach kluczowych, które są na bieżąco optymalizowane, by zwiększyć efektywność strategii marketingowej.

Kampanie na Facebooku tworzone przez Joannę Galant

Powiedziała Pani, że kampanie Google Ads pozwalają na szybkie dotarcie do grupy docelowej. Proszę więc podpowiedzieć nam, gdzie użytkownicy mogą obejrzeć takie reklamy?

To bardzo dobre pytanie! Otóż reklama może pojawić się w wyszukiwarce Google w momencie, gdy użytkownicy poszukują produktów lub usług, które posiada w ofercie dana firma. Obecne są one również w serwisach typu Youtube czy w Mapach Google. Coraz większą popularnością cieszą się także kampanie Facebook Ads. Tych, którzy chcą dowiedzieć się nieco więcej o tym sposobie promowania strony w sieci, zapraszam pod adres https://www.joannagalant.pl/facebook-ads/, gdzie znaleźć można wiele cennych informacji w tym zakresie. Tutaj reklamy mogą wyświetlać się m.in. w Messengerze, w relacjach czy w prawym pasku bocznym, trafiając bezpośrednio do grupy docelowej, sprecyzowanej na podstawie wieku, lokalizacji, płci czy zainteresowań.

Czyli media społecznościowe mogą zostać wykorzystane jako skuteczny sposób promowania firm w sieci?

Oczywiście, że tak! Tzw. social media to współcześnie jeden z najbardziej optymalnych sposobów komunikacji zarówno z obecnymi, jak i z potencjalnymi klientami. O tym, jak wygląda taka strategia komunikacji w social mediach przeczytać można pod adresem https://www.joannagalant.pl/social-media/, gdzie zamieściłam szczegółową ofertę dla wszystkich tych, którzy chcą otworzyć się na ogromny potencja, tkwiący w mediach społecznościowych.

Kto najczęściej wykorzystuje media społecznościowe w promowaniu firmy?

To rozwiązanie, z którego możliwości czerpią współcześnie niemalże wszyscy przedsiębiorcy. Ja zalecam takie działania głównie mniejszym firmom, działającym lokalnie. Dzięki nim mogą one bowiem zwiększyć znacząco swoją widoczność, przyciągając tym samym nowych klientów. Sprzyjają temu spersonalizowane treści, angażujące odbiorców oraz dostosowanie działań marketingowych do rzeczywistych potrzeb ściśle określonej grupy docelowej.

Dziękuję za rozmowę!

 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.