Jak przeprowadzić kampanię marketingową niskim kosztem?
2 min readZłożone kampanie marketingowe mają zazwyczaj wygórowane koszty, a wiele małych firm nie może sobie na nie pozwolić.
Jednak inwestowanie w produkty promocyjne to niedrogie rozwiązanie marketingowe przy znacznie większym zysku. Dzięki niedrogim gadżetom reklamowym uzyskasz dostęp do szerokiego grona osób, zarówno obecnych, jak i potencjalnych klientów, ponieważ będą oni mogli wielokrotnie korzystać z upominku promocyjnego. Produkty te będą wtedy widoczne dla dodatkowych nowych osób, co pozwoli na masowy marketing twojej marki po dość niskich kosztach.
Jak wybrać produkt na gadżet reklamowy?
Należy jednak uważnie wybrać produkt reklamowy, najlepiej praktyczny i estetycznie wykonany, aby był on chętnie używany przez klientów. Same gadżety reklamowe wykonują następnie dalszą pracę, eksponując markę bezpośrednio tym, którzy je posiadają, a także każdemu, kto ma kontakt z odbiorcą podczas korzystania z tego typu produktu. Jeśli ktoś używa gadżetu promocyjnego, przedstawia go innym osobom, które mogą stać się potencjalnymi klientami twojej firmy, poznając nazwę, ofertę i przekaz marki.
Świetnym przykładem działania takiej reklamy marki jest użycie koszulek promocyjnych, długopisów czy bawełnianych toreb na zakupy, ponieważ nazwa i logo firmy są oglądane przez wiele osób każdego dnia. Możesz skorzystać z niedrogich produktów promocyjnych, gdy chcesz kupować hurtowo, a cena jednostkowa staje się bardziej atrakcyjna. Kupowanie gadżetów reklamowych jest stosunkowo elastyczne w zależności od budżetu, jakim dysponujesz i jaki produkt chcesz wybrać.
Agencja reklamowa może doradzić w sprawie najlepszych dostępnych opcji i wskazać gadżety dla firm. Będą mogli przyjrzeć się budżetowi firmy, przedstawić wgląd w produkt, który wcześniej sprawdził się w pokrewnej branży, i przedstawić kilka świetnych, trafnych pomysłów do rozważenia w ramach dostępnych wydatków. Warto również przedstawić swoje wymagania dotyczące grafiki, uzyskać poradę w zakresie drukowanych i markowych produktów najlepiej dopasowanych do logo firmy i projektu, takich jak druk jednokolorowy lub bardziej złożone projekty wymagające procesów druku cyfrowego lub transferowego.