Jak sprawić, by marketing wideo był łatwy, zabawny i owocny?
4 min readCzy uważasz, że możesz wykorzystać marketing wideo do sprzedaży swoich produktów? Czy wiesz, jak wykonać pracę? Aby skutecznie zaprojektować plan marketingu wideo, musisz znać odpowiednią wiedzę i informacje.
Czytaj dalej, aby znaleźć więcej przydatnych informacji.Upewnij się, że zoptymalizowałeś swoje filmy. Twórz unikalne tytuły i opisy podczas przesyłania filmów do różnych witryn. Nie zapomnij o kierowanych słowach kluczowych. Dołącz również swoje dane kontaktowe, aby ludzie mogli Cię znaleźć, jeśli będą mieli ochotę.Zrób zrzut ekranu swojej witryny, aby umieścić go w tworzonym filmie. W ten sposób widzowie mogą poczuć Twoją witrynę. Zrzuty ekranu są również cenne w filmach instruktażowych. Spróbuj zapisać kopię zrzutu ekranu, a następnie użyj programu do edycji wideo, aby dołączyć go do wideo.Aby wzmocnić swoje wysiłki marketingowe wideo, rozważ przeprowadzenie kampanii marketingowej wideo. Dzięki kampanii marketingowej wideo będziesz oferować codzienne filmy, które będą udostępniane w Twojej witrynie, a także w witrynach wideo, takich jak YouTube. Nie zapomnij podzielić się swoimi filmami z klientami za pomocą poczty e-mail i mediów społecznościowych.Poznaj swoich odbiorców. Przekonujące filmy oferują cenny wgląd i informacje, które docelowi odbiorcy chcą usłyszeć. Podobnie jak w przypadku treści pisanych, musisz zrozumieć grupę docelową i dlaczego powinni oglądać Twój film zamiast innych filmów. Kiedy wiesz, co chcesz udostępnić, spróbuj nagrywać filmy na mniejsze fragmenty, aby ułatwić im zrozumienie informacji.Odwiedź targi i przeprowadzaj wywiady z ekspertami w swojej niszy. Ludzie lubią słuchać ekspertów. Pomaga budować zaufanie do niszy i produktów. Targi dają świetną okazję do poznania innych, zdobycia świetnych treści wideo i nawiązania relacji, które skutkują linkami zwrotnymi ze strony eksperta do Twojej.Obejrzyj statystyki dostępne dla Twojego filmu, niezależnie od tego, czy są to statystyki serwera, czy w serwisie YouTube. Pomoże Ci to porównać każdy nagrany film, dzięki czemu będziesz mógł łatwo stwierdzić, które są udane, a które powinny zostać na podłodze w krojowni. To jedyny sposób, aby kontynuować budowanie kampanii w górę.Tworząc referencje wideo dla swoich produktów, pozwól swoim zadowolonym klientom mówić.
Zamiast tworzyć 100-procentową scenariuszową dramatyzację, pozwól klientowi otwarcie i naturalnie mówić o swoim doświadczeniu.
Wielu konsumentów woli polegać na osobistych świadectwach niż na puszkach słów sprzedawcy lub marketera.Pierwszą rzeczą, którą należy ustalić, jest sukces Twojego filmu. Zawsze możesz użyć własnego osądu w sprawie prawdopodobnego odwołania filmu. O wiele lepiej jest jednak korzystać ze statystyk i danych. Kilka miar może dotyczyć liczby osób, które obejrzały Twój film i czasu, przez jaki były oglądane.Nigdy nie pomijaj wezwania do działania. Twój film powinien mieć na celu osiągnięcie sprzedaży lub kliknięcia. Zawsze proś widza, aby zrobił coś na końcu filmu lub w jego pobliżu. Może to być wszystko, od faktycznego zakupu produktu lub usługi po samo skomentowanie samego filmu. Zawsze wywołuj odpowiedź.Upewnij się, że Twój film jest krótki i zawiera dużo informacji. Obserwatorzy wideo nie mają zbyt długiego okresu uwagi. Nie twórz filmów, które trwają dłużej niż pięć minut, w przeciwnym razie stracisz wielu widzów. Nie ma znaczenia, jak świetny jest Twój film. Jeśli Twoi widzowie się rozproszą, opuszczą Twój film.Czy masz wrażenie, że wiesz więcej o korzystaniu ze strategii marketingowych wideo, które pomogą Ci rozwinąć firmę? Istnieje wiele informacji, które mogą ci pomóc, więc kontynuuj naukę, gdy zaczniesz opracowywać plan. Skorzystaj z technik marketingu wideo, których się nauczyłeś, aby zacząć już dziś.