Jak w pełni wykorzystać marketing e-mailowy
3 min readJak zacząć w e-mail marketingu? Cóż, przeczytanie tego artykułu to świetny pierwszy krok! Wypełniliśmy go wskazówkami, sztuczkami, technikami, sekretami i strategiami, które uzbroją Cię w narzędzia potrzebne do zwiększenia zysków i zwiększenia ruchu w Twojej obecności online w mgnieniu oka!Podczas wysyłania e-maili do klientów, doskonałą sugestią jest zastosowanie niższych cen.
Na przykład możesz dołączyć do e-maila wyrażenie „Chwyć”. Ponadto na końcu tego e-maila może znajdować się zdanie „Zostań członkiem, aby mieć niższe ceny na nasze produkty”.Unikaj wynajmowania lub kupowania list, aby uzupełnić bazę danych e-mail marketingu. Nie tylko nie wiesz, czy zakupione e-maile są naprawdę Twoim rynkiem docelowym, ale listy mogą w rzeczywistości zaszkodzić Twoim wskaźnikom dostarczalności i ostatecznie Twojej reputacji. O ile to możliwe, buduj swoją listę organicznie.Skontaktuj się z kontaktami, które spotykasz na targach. Zbieraj numery telefonów osób, które zatrzymają się przy Twoim stole i zadzwoń do nich w ciągu kilku tygodni od ich spotkania. Skorzystaj z kolejnej rozmowy, aby skontaktować się ze swoim kontaktem i zapytać go, czy chciałby otrzymywać Twój biuletyn marketingowy e-mailem.Zwróć uwagę na dane demograficzne w Twojej bazie subskrybentów. Zobacz, jakie treści i linki zaintrygowały określony segment odbiorców, a następnie wyślij nowy e-mail do tej podgrupy. Zwiększenie współczynnika odpowiedzi dzięki oderwaniu górnej warstwy naprawdę Cię zaskoczy, ale w zachwycający sposób.Miej silne wezwanie do działania w swojej kampanii e-mail marketingowej i ustaw ją tak, aby była widoczna. Nie powinieneś utrudniać swoim czytelnikom e-maili dokładnego poznania, czego od nich chcesz.
Jeśli jest to zbyt trudne, najprawdopodobniej Twój e-mail zostanie szybko usunięty.
Zamiast tego zaoferuj wyraźne wezwanie do działania i przekaż je w sposób, którego nie można przegapić.Wszyscy wiedzą, że filtry poczty e-mail stają się coraz bardziej rygorystyczne. Grafika i inne rzeczy zawarte w wiadomościach e-mail są blokowane, więc czytelnik może nawet nie widzieć tego, co próbujesz powiedzieć. Dlatego dobrą radą jest użycie zwykłego tekstu z hiperłączem do Twojej witryny.Aby upewnić się, że Twój e-mail marketing naprawdę pomaga, a nie przeszkadza Twojej firmie, zwróć szczególną uwagę na spam, który kiedyś usunąłeś z własnego konta e-mail. Zobacz, w jakim języku sam odpowiadasz najbardziej negatywnie i naprzemiennie, jakie tematy zwiększają prawdopodobieństwo otwarcia e-maila marketingowego.Dobry biznesmen wie, kiedy zamknąć transakcję. Nie ma nic gorszego niż posiadanie wszystkich właściwych narzędzi poza zamknięciem transakcji w niewłaściwym czasie. Musisz wiedzieć, kiedy złożyć ofertę i musisz zasłużyć na prawo do złożenia tej oferty. Złożenie oferty w niewłaściwym czasie będzie miało negatywny wpływ na powodzenie Twojej kampanii e-mail marketingowej.Postaraj się, aby wiersze tematu wiadomości e-mail były krótkie. Spróbuj utrzymać je około 60 znaków. W zależności od charakteru Twojej firmy, możesz ujść na sucho z dłuższym, o ile najpierw umieścisz najważniejsze informacje. To powiedziawszy, lepiej dla przeciętnego konsumenta, aby był krótki, słodki i na temat.Czas rozpocząć kampanię e-mail marketingową, więc skorzystaj z tego, czego się tutaj nauczyłeś i zacznij! Skoncentruj się na pracy krok po kroku i dzień po dniu, aby budować swój biznes, dochody i reputację. W końcu będziesz dumny ze swojej ciężkiej pracy, gdy zobaczysz napływające zyski!