Marketing na Facebooku jest łatwy, gdy korzystasz z tej porady
3 min read
Jeśli potrzebujesz zwiększyć bazę klientów, nie szukaj dalej niż kampania marketingowa na Facebooku! W mniej niż godzinę możesz stworzyć nowy, wspaniały profil firmy do zaprezentowania światu, który dotrze do tysięcy potencjalnych klientów.
W tym artykule dowiesz się, jak najlepiej to zrobić.Dotrzyj do znajomych swoich subskrybentów, zachęcając ich do udostępniania Twoich treści. Możesz na przykład poprosić subskrybentów o udostępnienie aktualizacji, aby otrzymać kod kuponu lub skupić się na udostępnianiu treści rozrywkowych, które subskrybenci będą chcieli wysłać swoim znajomym. Śledź, które strategie działają najlepiej.Nie wahaj się udostępniać linków do innych stron na Facebooku. Jeśli natkniesz się na artykuł lub film, którym Twoi odbiorcy zainteresują się, pomyśl o udostępnieniu go na Facebooku. Najlepiej unikać udostępniania linków do witryny, z którą konkurujesz, ponieważ możesz stracić klientów.Nadaj swojej stronie na Facebooku naprawdę mocny motyw. Dowiedz się, co się dzieje i dostarcz to w graficznym wyglądzie swojej strony. Pamiętaj, masz jedną szansę na zrobienie doskonałego pierwszego wrażenia na swoich nowych gościach na Facebooku. Aby zamienić ich w prawdziwych fanów, musisz dostarczyć je od pierwszego wczytania strony.Nie zapomnij umieścić informacji kontaktowych na stronie swojej firmy na Facebooku. Powinny one zawierać te same informacje o Twojej firmie, numer telefonu i adres firmy. Jeśli dana osoba jest zainteresowana tym, co widzi na Twojej stronie na Facebooku, ważne jest, aby miała Twoje dane kontaktowe, aby dowiedzieć się więcej.Publikuj regularnie na swojej stronie na Facebooku.
Nie twórz tylko swojej strony biznesowej, publikuj kilka wpisów pierwszego dnia, a potem przestań publikować na kilka miesięcy.
Brak częstego aktualizowania strony pokazuje odbiorcom, że nie obchodzi Cię to aż tak bardzo. Jeśli potrzebujesz tej strony na Facebooku dla swojej firmy, trzymaj się pewnego rodzaju harmonogramu publikowania.Pierwszym krokiem przy tworzeniu kampanii marketingowej na Facebooku jest spisanie swoich celów. Co dokładnie chcesz, aby wyjść z całej swojej ciężkiej pracy? Chcesz zwiększyć zyski? Chcesz zatrzymać lojalnych klientów? Chcesz tworzyć relacje?Wykorzystaj swoją stronę biznesową na Facebooku jako platformę treści. Możesz używać swojej strony jako platformy wydawniczej, która może kierować odbiorców i zwiększać zasięg Twoich treści. Jeśli masz bloga, na którym piszesz, zaktualizuj swoją stronę na Facebooku, aby poinformować o tym wszystkich i umożliwić im dostęp. W końcu nie możesz codziennie odwiedzać swojego bloga. Im więcej piszesz i publikujesz w różnych lokalizacjach, tym dalej cenne treści mogą dotrzeć do odbiorców.Publikuj informacje o swoich kamieniach milowych na Facebooku. Możesz na przykład poinformować subskrybentów o wielkości sprzedaży, wprowadzaniu nowych produktów lub rocznicy swoich najpopularniejszych produktów. To dobry sposób na zwrócenie uwagi na określone produkty, jednocześnie kreując pozytywny wizerunek Twojej marki.Powinieneś co miesiąc obliczać współczynnik konwersji swojej kampanii marketingowej na Facebooku. Oceń, ile produktów sprzedajesz dzięki tej kampanii i porównaj tę liczbę z liczbą subskrybentów. Twój współczynnik konwersji jest doskonałym wskaźnikiem skuteczności Twojej kampanii marketingowej na Facebooku.Która firma nie mogłaby obecnie skorzystać z kilku dodatkowych klientów? Zacznij wykorzystywać siłę kampanii marketingowej na Facebooku, aby działała dla Twojej firmy i obserwuj, co się stanie. Mam nadzieję, że dzięki temu artykułowi dobrze się przygotowałeś do złożenia tego wszystkiego w całość i zobaczenia lawiny nowych perspektyw i znacznej poprawy wyników Twojej firmy.